Klacht? Geen zorgen!

GEEN ZORGEN! Wij gaan uw klacht of ontevredenheid hoe dan ook oplossen. Dat is de service van Fakkelkopen.nl.

Vul het contactformulier in en wij lossen uw klacht op!
[gravityform id=”10″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een product of dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (SGC). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ODR).