Vanaf 75 euro is verzending gratis binnen Nederland. Onder de 75 euro zijn de verzendkosten 6,99 euro. Wij versturen alle soorten noodseinmiddelen in een UN Doos met ADR KLASSE 9 verpakkingsinstructie P905. Opvulmateriaal kan uit vermiculiet korrels bestaan.
Nieuwe afleverafspraak maken, gemiste zending of andere vragen over aflevering? Bel dan 0884650051 (8:00-17:00).
Alle bestellingen versturen wij met een Track & Trace code. De trackingcode wordt in een separate mail vanuit TransMission naar u gemaild. Niet ontvangen? Controleer uw ongewenste- spam mailbox. Op de dag van bezorging krijgt u nogmaals een mail met een tijdsindicatie voor aflevering. De tijdvak is meestal twee uur, bijvoorbeeld tussen 14:22 en 16:22. U dient aanwezig te zijn voor aflevering.
Als u voor 17:00 uur een bestelling plaatst versturen wij deze dezelfde dag. Andere verzendopties zijn ook mogelijk. Volgende dag levering zoals voor 23:59 besteld, morgenavond in huis en SameDay delivery voor 10:30 uur besteld, dezelfde dag ’s avonds in huis.
Alle verzendopties zijn beschikbaar tijdens het afrekenen. Het kan voorkomen dat niet alle verzendopties beschikbaar zijn.
Gemiddeld komt 85% van de bestellingen op tijd aan ongeacht verzendkeuze. Wij versturen elke werkdag tot 17:00 uur.
Bestelling | Levering |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag* | Zaterdag |
Weekend | Dinsdag |
* Bestellingen na vrijdag 17:00 uur versturen wij maandag.
Op algemene erkende feestdagen zijn wij gesloten.
Waddeneilanden
Neem eerst contact met ons op want er wordt een extra toeslag (naderhand) gerekend.
Bestelling niet ontvangen?
Hebt u een mailbericht van ons gekregen dat uw bestelling is verstuurd? Dan is uw bestelling sowieso onderweg!
Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraagd is. Als u niet wijzer wordt aan de hand van de trackingcode verzoeken wij u vriendelijk nog even geduld te hebben. Bij vertraging komt de bestelling meestal een dag of twee later aan. Alvast onze excuses voor de vertraging bij de vervoerder en hopen wij op uw begrip voor deze situatie.
Adres wijzigen
Hebt u een mailbericht van ons gekregen dat de bestelling is verstuurd? Dan kunnen we helaas het adres niet meer wijzigen. Uiteraard kunt u proberen contact met de vervoerder op te nemen.
Niet aanwezig?
Niet aanwezig als de bezorger komt? Dan zal de bezorger het op een ander moment weer proberen. Na twee niet gelukte bezorgpogingen zal het pakketje worden afgegeven bij een afhaallocatie. U hebt dan enkele dagen de tijd om het pakketje op te halen. Het kan ook voorkomen dat de bezorger het pakketje afgeeft bij de buren.
Bij een aantal bezorgpogingen kan de zending retour gestuurd worden.
Product beschadigd en/of kapot ontvangen?
Komt uw bestelling beschadigd en/of kapot aan? Meldt dit dan binnen 24 uur na ontvangst. Voor een snellere afhandeling graag een foto’s meesturen.
Bestelling niet compleet?
Bestelling niet compleet ontvangen? Meld dit zo snel mogelijk (het liefst binnen 24 uur na ontvangst).
Verkeerd adres opgegeven?
Dan zullen wij wachten totdat de bestelling bij ons retour is gekomen. Zodra deze retour is ontvangen zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Meestal is het binnen een paar dagen weer retour gekomen maar het kan een aantal weken duren bij de vervoerder. Als u de betreffende producten alsnog wenst te ontvangen dient u deze opnieuw te bestellen.
Voorwaarden vervoerder
Zorg ervoor dat uw adres en adresgegevens aan de algemene voorwaarden voldoet van de vervoerder.